Ik kan niet in PLESK inloggen

 

V: Ik heb zojuist een domeinnaam bij u aangekocht en met de mij toegezonden inloggegevens kan ik niet in het Plesk controle panel inloggen.
A: Indien u alleen een domeinnaam aankoopt en hier geen hostingpakket aan heeft gekoppeld, parkeren wij uw domeinnaam. Een domeinnaam parkeren is gratis. Om voor deze domeinnaam hosting op gang te kunnen brengen, hebt u webruimte nodig en dat is er (nog) niet. U kunt dit vergelijken met de aankoop van een programma voor uw PC, maar u heeft nog geen pc aangeschaft.

U dient dus een hostingpakket aan te schaffen, waarna u met inrichten kunt starten. Kijkt u voor de hostingpakkettten op onze website. Klik
HIER.


  • 41 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Overmatig gebruik webruimte

V: Ik krijg de melding dat ik de limieten voor de serverruimte heb overschreden, terwijl ik zie...

Plesk 9.2 Handleiding

Werken met de nieuwe PLESK 9.2 opent deuren die voor veel anderen in de hostingwereld gesloten...

Alle wachtwoorden in een keer veranderen

V: Kan ik al mijn wachtwoorden in een keer veranderen? A: NEE. Uit veiligheidsoverwegingen zijn...

phpMyAdmin

V: Waar kan ik in PLESK voor een domein phpMyAdmin benaderen?A: In Plesk gaat u naar de...

Geel uitroepteken

V:  Als ik in Plesk inlog zie ik voor mijn domeinnaam een geel uitroepteken staan. Wat...