In PLESK mail staat de virusscanner uit. Hoe kan ik deze activeren?

!! DIT BETEKENT NIET DAT ER GEEN VIRUSCHECK ACTIEF IS !!
(De virusscanner in PLESK staat serverbreed ingeschakeld)

Wij hebben voor een krachtiger en veiligere geïntegreerde oplossing gekozen. Zodra u in uw Pleskaccount ingelogt, ziet u aan de linkerzijde de navigatiebalk met diverse links, waaronder 'VIRUSscanner'. Deze scanner is actief en kunt u via deze link benaderen.

Zodra u een geïnfecteerde e-mail is toegezonden en deze door ons systeem is onderschept wordt u per e-mail op de hoogte gebracht. Hiermee weet u precies wat zich rond uw e-mailaccount afspeelt en kunt u zelf maatregelen nemen. U loopt geen risico dat u of uw aangesloten ontvangers met een virus worden opgezadeld!

  • 2 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Overmatig gebruik webruimte

V: Ik krijg de melding dat ik de limieten voor de serverruimte heb overschreden, terwijl ik zie...

Ik kan niet in PLESK inloggen

  V: Ik heb zojuist een domeinnaam bij u aangekocht en met de mij toegezonden inloggegevens...

Plesk 9.2 Handleiding

Werken met de nieuwe PLESK 9.2 opent deuren die voor veel anderen in de hostingwereld gesloten...

Alle wachtwoorden in een keer veranderen

V: Kan ik al mijn wachtwoorden in een keer veranderen? A: NEE. Uit veiligheidsoverwegingen zijn...

phpMyAdmin

V: Waar kan ik in PLESK voor een domein phpMyAdmin benaderen?A: In Plesk gaat u naar de...